Новини
Про продукт
Підтримка
У Вас возник вопрос?
Обновления
SMS Школа
Вхід до системи
Вхід з обліковим записом Windows
|
На щастя, на більшість питань, які можуть у Вас виникнути, вже є відповіді. В прешу чергу зверніться, будь ласка, до наступних джерел:
Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання в цих джерелах, зверніться у службу технічної підтримки за безкоштовною консультацією. В Україні працюють дві незалежні служби підтримки користувачів, просимо Вас звертатися до того представника, у якого Ви придбали продукт Net Школа Україна:
Ми будемо раді допомогти Вам! Для отримання відповіді необхідно повідомити службі підтримки наступну інформацію:
- Прізвище, ім'я, по батькові;
- Індивідуальний реєстраційний номер (повинен бути зареєстрований на сайті підтримки Net Школи);
- Точний номер версії Net Школи (знаходиться в правому нижньому кутку екрану системи);
- Детальний опис проблеми і повний текст повідомлення про помилку (якщо таке є).
Опис проблеми повинен включати середовище, де відмічена проблема: назву і версію операційної системи на сервері (наприклад, Windows 2003 Server Sp1), назву і версію програми-браузера (наприклад, Mozilla Firefox 2.0.11).
Ми відповімо Вам протягом того ж робочого дня. Для зареєстрованих користувачів консультації є БЕЗКОШТОВНИМИ.
Крім того, на російському сайті Net Школы відкритий розділ "Досвід впровадження". Тут зібрані корисні практичні поради, факти, цифри, методичні рекомендації - це допоможе Вам в роботі.
|