Net Школа Net Школа
Net Школа
Net Школа Підтримка

Новини

Про продукт

Підтримка

У Вас возник вопрос?

Обновления

SMS Школа

 

Вхід до системи

Вхід з обліковим записом Windows

На щастя, на більшість питань, які можуть у Вас виникнути, вже є відповіді. В прешу чергу зверніться, будь ласка, до наступних джерел:

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання в цих джерелах, зверніться у службу технічної підтримки за безкоштовною консультацією. В Україні працюють дві незалежні служби підтримки користувачів, просимо Вас звертатися до того представника, у якого Ви придбали продукт Net Школа Україна:

Ми будемо раді допомогти Вам! Для отримання відповіді необхідно повідомити службі підтримки наступну інформацію:

  • Прізвище, ім'я, по батькові;
  • Індивідуальний реєстраційний номер (повинен бути зареєстрований на сайті підтримки Net Школи);
  • Точний номер версії Net Школи (знаходиться в правому нижньому кутку екрану системи);
  • Детальний опис проблеми і повний текст повідомлення про помилку (якщо таке є).
    Опис проблеми повинен включати середовище, де відмічена проблема: назву і версію операційної системи на сервері (наприклад, Windows 2003 Server Sp1), назву і версію програми-браузера (наприклад, Mozilla Firefox 2.0.11).

Ми відповімо Вам протягом того ж робочого дня. Для зареєстрованих користувачів консультації є БЕЗКОШТОВНИМИ.

Крім того, на російському сайті Net Школы відкритий розділ "Досвід впровадження". Тут зібрані корисні практичні поради, факти, цифри, методичні рекомендації - це допоможе Вам в роботі.